Vær selv med til at bestemme det tilbud på den gulvafslibning

04 June 2021
Anders Lundtang Hansen

editorial

Når man falder over et godt tilbud på – i denne sammenhæng – en gulvafslibning, så bliver man jo glad i det først udgangspunkt, fordi man så tænker for sig selv, at man kan spare en del penge på det, som man ellers skulle give fuld pris for.

Det er jo også den reaktion, som tilbudsgiveren forventer at aktivere hos en potentiel kunde.

Men det her tilbud kan måske være et forklædt et af slagsen, hvor man slet ikke får den almindelige form for en gulvafslibning, eller der er måske reduceret kraftigt i indholdet af den gulvafslibning på den ene eller anden måde.

Måske er det tiltænkt som en måde at fange kunder på, så de ender med at købe mere hos en, som var nødvendigt eller måske ikke helt nødvendigt.

Der er således en større strategi med sådan et tilbud, når man slår til.

Vær selv med til at udfærdige tilbuddet på gulvafslibningen

Gulvafslibningsfirmaet har nemlig kunnet bruge lang tid på at lave dette tilbud, skrive tingene med småt og lægge en større strategi for det, som den hurtige kunde måske ikke opdager, når man slår til.

Således bør man spørge ind til tilbuddet, hvis man ikke synes, at alt står skrevet tydeligt nok, eller man har nogle spørgsmål dertil, som man gerne vil have opklaret.

Man kan jo også høre ad, om det tilbud er til forhandling, for så kan man selv være med til at udfærdige det tilbud, også selvom det så kommer til at være skræddersyet til en og ikke de andre mulige kunder til firmaet.

Endvidere kan man jo også kontakte dem, uden der er et tilbud på en gulvafslibning, og høre ad, om man kan få lavet et tilbud på sådan en omgang.

Det er tit muligt at lave, da kunden så her på forhånd har vist interesse for firmaet, og de ikke skal begynde at hale kunden ind bagefter.

More articles